Tidsbokning/avbokning

Vår bokningsavdelning jobbar från klockan 08-17 varje helgfri vardag och du kan få ett samtal när som helst. Vi kan inte precisera en närmare tid när just du blir uppringd så försök vara så tillgänglig du kan på din telefon under hela dagen

Har du inte blivit uppringd än?

Så fort vi får in en beställning skickar vi automatiskt ut ett SMS som meddelar att vi snart kommer ringa upp för tidsbokning. Om du inte har fått ett sådant SMS har vi sannolikt inte fått en beställning. Du behöver i så fall kontakta din tjänsteleverantör eller återförsäljare för att säkerställa att en korrekt beställning verkligen har skickats till oss.

Har du missat vårt samtal?

Oroa dig inte, vi gör upp till tio samtalsförsök på ditt telefonnummer. Vi ringer våra kunder i turordning så om du missar vårt samtal blir du uppringd igen nästa arbetsdag.

Har du fått ett SMS som hänvisar dig till oss?

Kontakta oss direkt via vår chattfunktion eller skicka ett mail så ringer vi upp dig igen. Glöm inte att uppge ditt ärendenummer som du hittar i vårt SMS.

Vill du avboka din tid?

Kontakta oss direkt via vår chattfunktion eller skicka ett mail så avbokar vi ditt ärende. Glöm inte att uppge ditt ärendenummer som du hittar i bokningsbekräftelsen.

Vill du boka om din tid?

Våra montörer är ofta fullbokade de närmaste veckorna och det är inte alltid möjligt att hitta en ny ledig tid med kort varsel. Har du inte själv möjlighet att närvara vid installationen kan du låta en annan myndig person vara på plats under besökstillfället.

Om du verkligen måste ändra din inbokade tid kan du kontakta oss direkt via vår chattfunktion eller skicka ett mail så avbokar vi ditt ärende och kontaktar dig igen för tidsbokning. Glöm inte att uppge ditt ärendenummer som du hittar i bokningsbekräftelsen.